[Fanda] několik problémů s novým netbookem lenovo ideapad s100

Čtvrtek Listopad 3 19:26:10 CET 2011

Zdravím,
tak pokud je v systému např. fingerprint, znamená to, že notebook
podporuje zabezpečení ve formě otisku prstů, já tohle používám, je to
rychlejší než zadávat do systému heslo. Navíc, dnešní notebooky se dají
otiskem prstů i zapnout, což potom znamená, že pokud software správně
nastavíme, při přihlašování notebook ví, že jsme otisk už použili a už
ho po nás nevyžaduje. S pozdravem
Jiří Stojaník.