[Fanda] několik problémů s novým netbookem lenovo ideapad s100

Čtvrtek Listopad 3 06:47:43 CET 2011

Ahojky Rady, než začneš úplně netbook přeinstalovávat, zkus si ze
stránek www.lenovo.com stáhnout utilitku system update, která umožňuje
updatovat přímo ze stránek lenova ovladače, dokonce i bios, což určitě
taky pomůže. Je teda otázkou, jestli ti utilita půjde i na nnetbooku,
ale měla by. A rozhodně se windows 7 starter nezbavuj, když tam dáš
vyšší verzi, netbook pojede samozřejmě dost pomalu, protože starter
právě slouží hlavně pro netbooky, které nemají takový výkon a nemusely
by utáhnout vyšší verze sedmiček, a to nepočítám, že tam musíš mít
mluvící program s hlasovou syntézou. Co jsem tak slyšel, pokud je na
slabém procesoru vyšší verze než starter, netbook jede jak šnek. S pozdravem
Jirka.