[Fanda] několik problémů s novým netbookem lenovo ideapad s100

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Středa Listopad 2 21:32:16 CET 2011

Zdravím,
nedávno jsem si taky koupil nový notebook, no nejlepší si to je prostě
alespoˇˇn podle mě totálně celé sám přeinstalovat, i když tím možná příjdeš
o nějakou záruku, prostě těch produktů, které jsou v tom PC je tolik a navíc
to hrozně zpomaluje systém. Windows 7 starter, no nevím, dal bych tam určitě
home premium aspoˇˇn, ale tak to je jen můj subjektivní názor. Co se týká
zvukovky, není tam zdířka pro mikrofon? To je celkem základní chyba už i
samotného hardwaru, nevím, už by to snad mělo být všude. Zkusil bych najít
ještě novější ovladače nebo přímo přes Skype nastavit ten zvuk, jestli to
nebude brát ten zvuk aspoˇˇn takhle. Určitě se ale podívej velmi podrobně na
všechny vlastnosti zvuku, taky jsem to všude hledal a po dlouhých hodinách i
našel, prostě je to tam i trochu jiné, ale určitě se to bude dát vyřešit. Co
se týká probouzení notebooku, tak to je věc, která mi taky nefunguje, na XP
to šlapalo dobře, tady jsem se této funkce vzdal, protože jak píšeš, prostě
si to někdy žije vlastním životem a když usne, pořádně se nechce někdy
probudit a je třeba restartu a hlásí nekorektní vypnutí a nečekané obnovení
systému. Tak jsem podporu spánku prostě zakázal a hotovo:o) No a Office? Tak
to je normální už dneska, máš to to samé, jako když ti předinstalují
antivir, to tam asi taky máš a mmožná se i setkáš s dalšími takovými
okolostojíčnostmi, které jsou jen tak napůl. Závěr mého mailu je velmi
prostý, překopat celý systém od hlavy až k patě a nainstalovat tam grafický,
zvukový případně i další ovladače dle tvé potřeby a hned uvidíš, jak se ti
to krásně zrychlý. Ty jsi na tom velmi slušně, co se týče počítačů, takže si
poradíš a fakt aspoˇˇn home premium, jinak to já nevidím:o) Lukyn.