[Fanda] ABBYY Finereader 11 upgrade

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Listopad 2 15:29:05 CET 2011

Hmmm, jenže ve finále mi to místo znaku zaškrtávátka z windingsu píše
ve FineReaderu ü (a sem taky ...)- No nic,
Potřebuju to pro digitalizaci textu pro jednoho slabozrakého - já vím,
že to pak mohu nahradit ve Wordu a tak podobně, ale zajímalo mě to z
principu a možná s fonetickými znaky to bude podobné ...