[Fanda] ABBYY Finereader 11 upgrade

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Listopad 2 15:23:51 CET 2011

Tak už jsem na to přišel - kdysi jsem to taky zkoušel, musí se jít do
Možností - Číst - nastavit vyuku - Editor vzoru - pak zavřít, začíst
číst a hrát si s tím. Já to teď zrovna aktuálně potřebuju, aby
pochopil symbol zaškrtávátka, což se mi podařilo, problém ovšem je, že
jak jsem v charmapzu vložil ten znak zaškrtávátka z Windingsu, tak se
na něj přepnul a teď se mu nechce zpět - místo Q mi píše letadýlko
.... Co s tím? Asi s tím zkušenost nemáš, co? případně i ostatní ...
díky Miloš