[Fanda] rada, jak zesílit reproduktory, a další možnosti.

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Úterý Listopad 1 20:01:00 CET 2011

Ahojte fandové. Mám jednoduchý návod, jak si zesílit ve vin 7 zvuk. Jde
tam zesílit vše. Jedná se o tak zvaný směšovač hlasitosti. Jak se tam
dostat? Jednoduše. Na následujícím řádku, bude napsané slovo, to si
vykopírujte, a pak pokračujte podle návodu.

sndvol

Dáte klávesovou zkratku, vindous + r, myslím, klávesu která se používá
na nabídku start, tu podržíte, a dáte písmeno r. Pak se ukáže dialog,
tam vložíte ze schranky to slovo, a tabulátorem najedete na ok, a dáte
enter. Pak budete tabulátorem jezdit, a regulovat hlasitost všech
programů, a reproduktorů, a skype, a já nevím co ještě. Pokud to
nepůjde, tak nevím. Doufám že jsem poradil. Zdraví Libor Faltus.