[Fanda] ABBYY Finereader 11 upgrade

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Listopad 1 11:48:01 CET 2011

Ahoj Miloš!
Finereader od verzie 8 dokáže používať okrem základného fontu písma na
rozpoznanie súčastne aj užívatelský font. Tým pádom máš možnosť takýto fond
vytvoriť a použiť.
Treba však na to dôkladne vidieť, lebo myšou sa definujú znaky a potom
zapisuje ich písmenková podoba.
Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 01, 2011 10:36 AM
Subject: Re: [Fanda] ABBYY Finereader 11 upgrade

Ahoj,
taky mně ten mail došel - nevím, možná ta sleovová akce pokračuje, ale
měla být podle pražského Nupsesa ukončena včera.

Zjistil jsem, že ani v nové verzi FineReaderu se nedá přiliš pracovat
s tabulátory tak, jako ve Wordu.
FineReader umí mnoho jazyků - i umělých, ale proč neumí také
rozpoznávat speciální fonetické znaky, které se běžně poujžívají v
jazykových učebnicích. Nedalo by se ho to nějak naučit?
Miloš

http://www.eset.sk