[Fanda] ABBYY Finereader 11 upgrade

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Listopad 1 10:36:20 CET 2011

Ahoj,
taky mně ten mail došel - nevím, možná ta sleovová akce pokračuje, ale
měla být podle pražského Nupsesa ukončena včera.

Zjistil jsem, že ani v nové verzi FineReaderu se nedá přiliš pracovat
s tabulátory tak, jako ve Wordu.
FineReader umí mnoho jazyků - i umělých, ale proč neumí také
rozpoznávat speciální fonetické znaky, které se běžně poujžívají v
jazykových učebnicích. Nedalo by se ho to nějak naučit?
Miloš