[Fanda] problém s fleškou

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 1 00:37:54 CET 2011

Ozaj keď tu už o tom píšeme tak jedna taká zaujímavosť, chýbajúci krit
na USB porte Kľúča môže priniesť tiež nečakané výsledky. Kamarátmal
takto USB kľúč vo vrecku a dostal sa mu tam kus nejak=ého papiera. Po
pripojení kľúča do notebooku sa mi systém bez akého koľvek varovania
resetol. Najprv som nechápal, čo sa deje, takže som celý proces
zopakoval ešte raz, čím som overil, že to robí fakt zapojenie kľúča.
Následne som overil pripojenie iných zariadení. Našťastie USB port
notebooku naďalej funguje, papier sme z portu kľúča odstránili a už sa
dá zapojiť bez toho, aby resetol stroj.

Dňa 31. 10. 2011 17:44, gp1  wrote / napísal(a):
> [...]
> neskoršie kompletná skleróza. Na jednom počítači dáta zapíšeme, na
> druhom neprečítame, nakoniec ani na tom prvom...
>
> Ak náhodou vypadne plastová polohovacia vložka z konektora, je potrebné
> ju správne vsadiť a zafixovať. Inak hrozí poškodenie nielen klúča, ale
> aj počítača.
> Utaviť si takto porty na notebooku poteší -:)))
> Každé vytiahnutie klúča bez korektného odpojenia môže znamenať totálne
> poškodenie dátovej štruktúry a tým zneprístupnenie dát.
> Ani profesionálne programy na záchranu dát nezaručia kompletne obnovu.
> Zostane to vždy lotéria s otvoreným koncom.

>>> dopadlo.

>>> 2. Vztoupím do tento počítač/počítač záleží na nainstalovaných win
>>> 3. Najdu si flasku a zde stisknu kontextové menu a vyberu šipkou nahoru
>>> vlastnosti. Na položce vlastnosti stisknu klávesu enter.
>>> 4. Přejdu na kartu nástroje kde odbavím hned první položku kontrola chyb
>>> zkontrolovat. Po odbavení této volby se ocitneme na tlačítku spustit,