[Fanda] jak extrahovat audio z videosouborů v linuxu

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Neděle Říjen 31 19:20:09 CET 2010

Jo ten celkem mluví, akorát mě právě štve že to musim dělat soubor po
souboru, já bych chtěl nějakou aplikaci přímo na tohle kde nacpu třeba
170 fajlů a on to celý postupně vyextrahuje.