[Fanda] jak extrahovat audio z videosouborů v linuxu

Pavel Vlček vlcekp1 na seznam.cz
Neděle Říjen 31 18:46:00 CET 2010

  Tak to si nejsem jistý, myslím, že funguje spíš podobně jako dvd audio
extractor... Já ho neinstaloval, v distribuci vinux 3.0 dvd edition je
již nainstalovaný..., ale určitě se dá nainstalovat přes apt-get install
thoggen.