[Fanda] jak extrahovat audio z videosouborů v linuxu

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Neděle Říjen 31 18:21:55 CET 2010

Mně jde hlavně o to, aby se tam dalo nacpat víc souborů do fronty, třeba
celý seriál dejme tomu sedm řad po 26 epizodách a aby to prostě za
několik hodin udělalo a já se nemusel o nic starat, v tomhle je právě
AOA audioextractor perfektní. Jde to v tom thoggenu taky? Jinak není
problém ho nainstalovat, viděl jsem ho přímo v centru software pro ubuntu.