[Fanda] Bublina, která říká: "Málo místa na disku C. Pro odstranění nepotřebných souborů klikněte sem."

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Říjen 30 19:14:29 CEST 2010

Ahoj,
no a kolik místa na tom disku je? Vím, že Windows mají nějakou hranici,
kdy křičí o nedostatku místa na disku, ale nevím, kolik GB případně MB
je pro ně kritických, nikdy se mi to nestalo a nepátral jsem.
Martin.