[Fanda] import-dat-z-outlooku-do-win-7

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Pátek Říjen 29 12:39:25 CEST 2010

Dobrý den.
Jak z outlook expressu uložit data do zálohy, kontakty a složky s daty a jak
nejlíp a do jakého poštovního programu do win 7 je naimportovat?
Zatím jsem do win xp používal program ebackup, kterým jsem data zazálohoval
a po reinstalaci xp nahrál zpět.
 Ve win 7 to ale samozřejmě nejde.
Mám možnost nainstalovat office 07, ale ty se mě zrovna moc nelíbí ale je
pravda, že jsem microsoftí outlook v nich nezkoušel.
Používám odečítač winmonitor.
Důležité pro mě je hlavně to, že nějak zazálohované soubory kontaktů a dat
pro outlook express  bude možno použít ve víc poštovních programech abych se
pak mohl rozhodnout.
Zatím sbírám informace. Prosím znalejší o nějaký rozumný postup zálohování
dat a pak se rozhodnu do čeho budu importovat.
Děkuji.

Zdenek Drahoňovský