[Fanda] Den otevřených dveří v Tereze?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Čtvrtek Říjen 28 21:50:36 CEST 2010

Mirku,

Připravuji odni otevřených dveří článeček do Maildisku. Bohužel u místa, kde
vystavovala Spektra Vdn jsem nebyl, protože jsem to nestihl.

Hezký den

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jaromír Vít
Odesláno: 28. října 2010 21:34
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Den otevřených dveří v Tereze?

Dobrý den, vážení Fandové, rád bych si přečetl něco dojmů ze Dne
otevřených dveří v Tereze. Zajímaly by mne hlavně první dojmy na
braillský řádek BC640 a software Knihomol. Jak na Vás tyto věci
zapůsobily? Všem předem moc děkuji. Jaromír Vít