[Fanda] Digitální záznamník Olympus DM-450a win 7?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Čtvrtek Říjen 28 18:20:58 CEST 2010

Já se právě s potížemi setkal. Mytext podporuje taky Wisty, ale bohužel
přispuštění pod sedmičkami vybíhaly chybové hlášky a program byl tím pádem k
nepoužití. Proto se ptám, aby se nestalo, že pod Win 7 tonepůjde.

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jiří Stojaník
Odesláno: 28. října 2010 17:35
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Digitální záznamník Olympus DM-450a win 7?

Honzo, většinou to, co funguje ve windows vista, funguje i pod win7,
ještě se mi nestalo, že by pod tím něco nešlo. Dokonce i čtečka čipových
karet, která je určena jenom pro xp, alespoň oficiálně, tam jela.
Nevidím tedy důvod, proč by diktafon nejel, s pozdravem
Jiří Stojaník.