[Fanda] Digitální záznamník Olympus DM-450a win 7?

Čtvrtek Říjen 28 17:35:21 CEST 2010

Honzo, většinou to, co funguje ve windows vista, funguje i pod win7,
ještě se mi nestalo, že by pod tím něco nešlo. Dokonce i čtečka čipových
karet, která je určena jenom pro xp, alespoň oficiálně, tam jela.
Nevidím tedy důvod, proč by diktafon nejel, s pozdravem
Jiří Stojaník.