[Fanda] nvda nereaguje na spuštění

Tomáš Vrtek vrtek.tom na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 28 14:22:47 CEST 2010

Dobrý den,
Mám problém s nvda: Když jsem ho nainstaloval, tak se mi nvda nespustilo,
nevím proč. I po reinstalaci mi nefunguje. Snažím se zjistit, s čím to má
souvislost, chvíli předtím se mi stalo, že jsem musel obnovit systém, po tom
se ozvala následující chybová hláška při nahození jawsu: JAWS
Vyskytla se chyba během inicializace autorizace.
Chyba [13]: Kritická chyba licencování nebo přístupu k službě. Chyba se
vyskytla při pokusu o získání systémového času.
OK
a poté už mi nešlo spustit ani nvda, Můžete mi prosím poradit, kde je
problém?
S pozdravem
Tomáš Vrtek