[Fanda] Problémový dialog v Neru 7 po vytvoření hudebního CD

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Čtvrtek Říjen 28 02:54:38 CEST 2010

Zdravím,

Mnohé je již řečeno v předmětu zprávy, tak jen mám odečítač Jaws, (tam
zřejmě problém nebude), OS Windows XP profesionál. V Neru 7 po úspěšném
vytvoření hudebního CD a to třeba i pokud ho vytvářím z jiných formátů jako
třeba z "MP3" nebo "Flac", dost často vyběhne následující dialog po ukončení
aplikace:

Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program: C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\nero.exe
R6025
- pure virtual function call
OK

Pokud stisknu OK, nebo dialog odstraním klávesou "Escape", program se
korektně ukončí. Na chod programu to nemá vliv, jen mě to obtěžuje, tak se
ptám, co to znamená, jak se onoho dialogu trvale zbavit? Asi jen ještě
poznámka, v Neru mám doinstalovány pluginy pro převod formátů. Jestli aspoň
malinko tomu dialogu rozumím, že by byl nějaký problém s knihovnou? Není
třeba něco ještě doinstalovat?

Přeji krásný sváteční čtvrteční den a děkuji za odpovědi,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414