[Fanda] Skype a Miranda IM v9.x

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Čtvrtek Říjen 28 00:57:55 CEST 2010

Zdravím!

U mňa je zas opačný problém. Po spustení Mirandy sa síce Skype bez problémov
pripojí, ale zato ICQ protokol nedokáže nadviazať spojenie so serverom a
stále hlási závažnú chybu protokolu... Neviete niekto poradiťako by som to
mohol napraviť?
Za prípadné rady vopred vďaka!

Laco Száraz
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, October 27, 2010 6:41 AM
Subject: Re: [Fanda] Skype a Miranda IM v9.x

Zdravím,

Rovněž se připojuji, je třeba spouštět Skype a až poté Mirandu, třebaže je
Skype-api s Mirandou propojený, protože vyvstávají v drobných rozdílech
přesně tytéž potíže i na mé straně.

Dále jak je na tom samostatný Skype plug-in pro Miranda-im, nevíte někdo?
Před časem jsem zkoušel a nepodařilo se mě ho rozchodit, snad je k tomu
potřeba i cosi dalšího než pouze dll knihovna, nejde přes to kecat, ale
vykecávat se bestak čas nemám, takže chatovací Skype plug-in do Mirandy,
který by byl na velkém Skype nezávislý by mě plnně vyhovoval, potom bych ten
velký moloch mohl konečně odstavit na pořád.

Moc díky za příp. rady
S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support