[Fanda] FW: Informace o nových aplikacích (nejen) pro osoby se zrakovým postižením

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Říjen 27 18:05:39 CEST 2010

  no na margo tých obrázkov, nedávno som objavil systém the voice, ktorý
tiež popisuje obrázky pomocou zvukou. podrobný popis nájdete tu:
http://ondrosik.webranet.sk/?p=147