[Fanda] FW: Informace o nových aplikacích (nejen) pro osoby se zrakovým postižením

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Říjen 27 17:35:08 CEST 2010

Ale hlavně moc nechápu, jak si může člověk představit ten obrázek
podle výšky zvuků ... to chce nějaký speciální kurz nebo zvláštní
schopnosti ...
Zatím jsem nezkoušel ... protože v tom nějak nevydiím využití
(nemyslím tím teď sebe). Miloš