[Fanda] VLC media player

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Středa Říjen 27 13:20:18 CEST 2010

    Milí fandové, obracím se na vás s prosbou, zda někdo z vás neznáte
eventuální zkratkové klávesy pro VLC media player. Poslední verze je myslím
velmi dobře ovladatelná s odečítači, já konkrétně pro své pracovní účely
potřebuji najít zkr. klávesu pro rychlé přehrávání, rychlost je zde na kartě
přehrávání, s možnostmi:
Pomalu, pomaleji, normální rychlost, rychleji, rychle.
    Jedná se mi o to, zda si k těmto volbám mohu (pokud není) přiřadit
klávesovou zkratku.
Vím, mohl bych používat snadno ovladatelný Windows media player a pro formát
Amr by asi byla možnost dohrát příslušné kodeky pro přehrávání. Mně se ale
VLC líbí, je u formátu Amr schopen při vyšší rychlosti udržet výšku hlasu ve
stejné hladině jako při klasickém přehrávání, nemám odzkoušeno např. při
přehrávání Wave.

Pokud někdo víte, jak na přiřazení event. kláv. zkratek, dejte prosím vědět.

S přáním příjemného dne
                    Jiří Machota