[Fanda] Skype a Miranda IM v9.x

Vítek tapin na wo.cz
Středa Říjen 27 06:41:08 CEST 2010

Zdravím,

Rovněž se připojuji, je třeba spouštět Skype a až poté Mirandu, třebaže je Skype-api s Mirandou propojený, protože vyvstávají v drobných rozdílech přesně tytéž potíže i na mé straně.

Dále jak je na tom samostatný Skype plug-in pro Miranda-im, nevíte někdo? Před časem jsem zkoušel a nepodařilo se mě ho rozchodit, snad je k tomu potřeba i cosi dalšího než pouze dll knihovna, nejde přes to kecat, ale vykecávat se bestak čas nemám, takže chatovací Skype plug-in do Mirandy, který by byl na velkém Skype nezávislý by mě plnně vyhovoval, potom bych ten velký moloch mohl konečně odstavit na pořád.

Moc díky za příp. rady
S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support
Od: "David Pavel Bachmann" <davidpavel.bachmann na gmail.com>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 27. října 2010 0:59
Předmět: Re: [Fanda] Skype a Miranda IM v9.x

Zdar Honzo, mám osmičkovou Mirandu a čtyřkovej Skype a mam tentýž problém.
Je jen jediný řešení, spustit Skype samostatně před spuštěním Mirandy. Pak
už vše funguje, jak má.
S pozdravem
David Bachmann
http://davidbachmann.blog.cz
ICQ# 199 828 042
Skype: tigger77607
From: "Jan Lečbych" <hlecbych na seznam.cz>

Zdravím,
zkusím štěstí, jestli by náhodou někdo zde neuměl poradit s věcí která
už mne mírně řečeno, "hněte" nějaký čas. Začalo to ani nevím jak, prostě
Miranda v devítkových verzích už jsou to postupně čtyři až pět a původně
skype čtyřkový a pár posledních dní i pětkový, dělají to, že při
spuštění mirandy se chybně spouští i skype. Jak pozoruji, tak se mi zdá,
že to běhá jakoby v ciklech takto: jednou nebo někdy i vícekrát se
spustí řádně, jindy ale zase se nepřihlásí skype a je třeba zadat heslo
které jakoby zapomenul, ještě je pak varianta, že se po spuštění spustí
skype dvakrát-tedy ve dvou instancích. Jedna se přihlásí a druhá
pochopitelně nemůže. Někdy se ale objeví i varianta, že se skype spustí
ve dvou instancích, ale nepřihlásí se ani jedna. Tohle ale, bývá přeci
jenom méně. Moc nevím, jak se s tím popasovat, ale prudí mne to docela
dost. Doplňuji, že mám win xp pro sp3 a NVDA. Obojí dokonce na dvou
strojích a samosebou začaly dělat oba.
Případný veliký dík za tip co s tím.
S pozdravem
Honza