[Fanda] Skype a Miranda IM v9.x

David Pavel Bachmann davidpavel.bachmann na gmail.com
Středa Říjen 27 00:59:22 CEST 2010

Zdar Honzo, mám osmičkovou Mirandu a čtyřkovej Skype a mam tentýž problém.
Je jen jediný řešení, spustit Skype samostatně před spuštěním Mirandy. Pak
už vše funguje, jak má.
S pozdravem
David Bachmann
http://davidbachmann.blog.cz
ICQ# 199 828 042
Skype: tigger77607
From: "Jan Lečbych" <hlecbych at seznam.cz>

Zdravím,
zkusím štěstí, jestli by náhodou někdo zde neuměl poradit s věcí která
už mne mírně řečeno, "hněte" nějaký čas. Začalo to ani nevím jak, prostě
Miranda v devítkových verzích už jsou to postupně čtyři až pět a původně
skype čtyřkový a pár posledních dní i pětkový, dělají to, že při
spuštění mirandy se chybně spouští i skype. Jak pozoruji, tak se mi zdá,
že to běhá jakoby v ciklech takto: jednou nebo někdy i vícekrát se
spustí řádně, jindy ale zase se nepřihlásí skype a je třeba zadat heslo
které jakoby zapomenul, ještě je pak varianta, že se po spuštění spustí
skype dvakrát-tedy ve dvou instancích. Jedna se přihlásí a druhá
pochopitelně nemůže. Někdy se ale objeví i varianta, že se skype spustí
ve dvou instancích, ale nepřihlásí se ani jedna. Tohle ale, bývá přeci
jenom méně. Moc nevím, jak se s tím popasovat, ale prudí mne to docela
dost. Doplňuji, že mám win xp pro sp3 a NVDA. Obojí dokonce na dvou
strojích a samosebou začaly dělat oba.
Případný veliký dík za tip co s tím.
S pozdravem
Honza