[Fanda] Skype a Miranda IM v9.x

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Úterý Říjen 26 23:29:13 CEST 2010

Zdravím,
zkusím štěstí, jestli by náhodou někdo zde neuměl poradit s věcí která
už mne mírně řečeno, "hněte" nějaký čas. Začalo to ani nevím jak, prostě
Miranda v devítkových verzích už jsou to postupně čtyři až pět a původně
skype čtyřkový a pár posledních dní i pětkový, dělají to, že při
spuštění mirandy se chybně spouští i skype. Jak pozoruji, tak se mi zdá,
že to běhá jakoby v ciklech takto: jednou nebo někdy i vícekrát se
spustí řádně, jindy ale zase se nepřihlásí skype a je třeba zadat heslo
které jakoby zapomenul, ještě je pak varianta, že se po spuštění spustí
skype dvakrát-tedy ve dvou instancích. Jedna se přihlásí a druhá
pochopitelně nemůže. Někdy se ale objeví i varianta, že se skype spustí
ve dvou instancích, ale nepřihlásí se ani jedna. Tohle ale, bývá přeci
jenom méně. Moc nevím, jak se s tím popasovat, ale prudí mne to docela
dost. Doplňuji, že mám win xp pro sp3 a NVDA. Obojí dokonce na dvou
strojích a samosebou začaly dělat oba.
Případný veliký dík za tip co s tím.
S pozdravem
Honza