[Fanda] FW: Informace o nových aplikacích (nejen) pro osoby se zrakovým postižením

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Říjen 26 22:33:01 CEST 2010

  Pekný večer,
Skúšal niekto z vás ten systém na popisovanie obrázkov:

http://lsd.fi.muni.cz/gate/demo

mne sa nedarí tam nahrať fotografiu - po kliknutí na upload picture sa
mi stránka akoby obnoví a nevidím tam žiadny formulár. Skôr, ako napíšem
mail kompetentním chcem vedieť, či sa to deje len na mojom počítači,
alebo to ešte niekomu nefunguje?
    ďakuejm,
     Ondrej