[Fanda] MP3 na WAV

Úterý Říjen 26 12:02:25 CEST 2010

> Domnívám se, že použití CDEXu, což někteří doporučili nelze, neboť se
> jedná o konverzi formátů souboru a nikoliv kopírování z cd.

Nikoliv, CDex samozřejmě použít lze, opravdu má více funkcí než jen
ripování CD, pouze jsem si včera z hlavy nebyl jist, zda tam krom
nahrávání z linky je navíc i konverze, a je...

> konvertovat soubory s příponou *.m4a na *.wav nebo *.mid

Konvertovat "klasické" audio soubory _do_ MIDI možné není (respektive
to nelze udělat jednoduše), neboť formát MIDi je de facto "notovým
zápisem" (hodně zjednodušeně řečeno), to jen na okraj.

Hezký den.

Michal Jungmann