[Fanda] Problém s mini DVD

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Sobota Říjen 23 20:58:36 CEST 2010

Dobrý den.
Já kdyby se mě něco takového stalo pohnal bych na to program Clonecd, který
umí kopírovat i dvd kopii bych uložil do obrazu cd a ten bych potom zkusil
otevřít ve virtual clonedrive.
Vidělo by se co se v tom cdimage objeví.
Vycházím z toho co tu mám na pc a s čím mám zkušenost pracovat.

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Jiří Machota" <machotaj na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, October 23, 2010 8:48 PM
Subject: [Fanda] Problém s mini DVD

    Milí fandové, mám k vám následující prosbu.
    V kameře používá manželka pro natáčení mini DVD a dnes, po půl roce,
jsme zjistili, že na onom mini DVD při zobrazení v kameře nebo PC, nejsou
žádná data.
Zkusil jsem přes Nera vypálit kopii, bohužel se stejným výsledkem.
Na mini DVD ale data reálně jsou, protože proces vypalování běžel CCA 10
minut.
    Potřebuji nutně poradit, jaký nýástroj zkusit použít pro opravu nebo
jakékoliv získání oněch dat, byť by to byl jen zlomek.

Máte někdo radu, jak na to?

Za vše už předem moc díky.
                    Jirka Machota