[Fanda] ešte k Wtv2

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Říjen 22 16:17:37 CEST 2010

Hojte, Pred časom sa tu spomínal Wintalker voice 2 v súvislosti s
užívateľmi, Českými, alebo Slovenskými. Mal som možnosť ho skúsiť a máám
tieto drobné postrehy:
Produkt stiahnuteľný zo stránok Tyflocompu obsahuje jak cz, tak i sk hlasy,
takže vhodný i pre Cz užívateľov. Nemal som ale čas pozrieť, či hlas jakub
má skrátenú hlásku r, kôli račkovaniu, kedysi sa túlal po nete súbor s týmto
skrátením, no neviem, či ho pán Sáček zahrnul do dvojky. Balík obsahuje i
progrqam wtvact, ktorý umožňuje po spolupráci s distribútorom regnúť
produkt.
Sú tu samozrejme nové hlasy Blanka a Klára, ako ste ich určite mali možnosť
už počuť na minuloročnom
Tmaváku. Jedinou chybou však je, podobne ako u Eposu, že pri rýchlejšej
práci, než hlas znesie tento zatuhne a strhne so sebou všetky sapi hlasy,
takže pomôže jedine reštart. Prejavuje saa to napr. pri rýchlom stláčaní
šípky dole pri pohybe v dlhšom texte po riadkoch.
Toľko hádam poskromne - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte 00421905199263