[Fanda] Americky proxy server

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Čtvrtek Říjen 21 15:34:04 CEST 2010

Ahoj,
No napadá mě nějaká stránka s fréé proxynama, ale to už jsi určitě
prolezl. Já osobně používám buď tor, což problém nemusí řešit, a napadá
mě služba jondo. Je to zároveň vpn, a myslím že nějaké servery to snad
má i v americe, ještě se ti podívám. Potřebuješ k tomu klienta, ten je
pro windows i pro linux, pod windowsama jsem nezkoušel, ale funguje to.
6ádná registrace myslím není potřeba. Kdyby mě ještě něco napadlo, dám
ti vědět.
Vojta