[Fanda] Podivne odskakovani oken

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 21 01:15:50 CEST 2010

Ahoj,
pokud si vzpomínám správně - nejspíše to bude dělat agent od Winampu, který hlídá aktualizace.
Už se to tu dříve řešilo a pomůže někde v preferencích Winampu vypnout tuto službu. Cs.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, October 21, 2010 12:23 AM
Subject: [Fanda] Podivne odskakovani oken

Zdravím,

U čerstvě nainstalovaného systému Win Vista se mě stává podivný problém, kdy pokud spustím či ukončím přehrávání WinAmpu poklikáním na jakoukoli zvukovou stopu, nebo pokud v klientu Windows Mail příjmám či odesílám e-maily a okno s progress barem se v obou případech ukončí, systém mě vždy odskočí na okno vedlejší, na kterém je i fokus. Např. mám-li vedle Total Commander, odskočí mě to přímo na něj, mám-li jen samotný program, odskočí mě to na plochu apod.

Stalo se to někomu z vás popř. máte nějaký recept či řešení, jak tohle odstranit?

Za příp. rady mnohokrát díky, je přecejen otravné neustále alt+tabem vracení se zpět do okna WinAmpu či e-mailového klientu atd.

S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support
Based in the Czech Republic