[Fanda] RSS

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Říjen 19 18:51:49 CEST 2010

Ahoj,
nevím, kterou verzi FeedReaderu Jarek myslí, ale co si vzpomínám, tak od
verze tuším 3.0 byl FeedReader alespoň s Jawsem hodně mizerně
ovladatelný, já už program nepoužívám snad 3 roky.
A když už píši, pro čtení RSS kanálů ve Firefoxu není služba Livemarks
ani potřeba, Firefox má tuto schopnost zabudovánu v sobě samém a pracuje
se s tím skvěle, používám to téměř denně a kanálů sleduji hodně.
Martin.