[Fanda] Používá někdo z vás Tuneup?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Říjen 19 18:37:25 CEST 2010

Ahoj,
já TuneUp Utilities používal s Jawsem 10.0 a je tedy fakt, že s poslední
verzí ta ovladatelnost šla trochu dolů, ale program jako takový je
dobrý, alespoň u mě tedy PC znatelně pročistil a zrychlil.
Ono se tam někde dá nastavit, aby se ty úkony provedly na jedno
kliknutí, to tlačítko se myslím jmenovalo 1-click Maintenance či tak
podobně a neklame-li mě paměť, bylo jak na systémové liště a snad i na
ploše, ale bez záruky, program už delší dobu v mašině nemám.
Martin.