[Fanda] Používá někdo z vás Tuneup?

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Úterý Říjen 19 18:15:55 CEST 2010

Jestli myslíš program tuneup utilities,  tak ten jsem za časů používání
windows používal. No ukazoval že toho čistí hodně, ale já s těma oknama
tolik experimentoval, že nevím jestli byl dobrý nebo špatný. Je celkem
accessible, i když ty novější verze používají nějaké divné html rozhraní
a ne vždy je to úplně paráda.
Pak dej vědět, jak to dopadlo, celkem by mě to zajímalo, mám sice
portable verzi ale neměl jsem ji zatím příležitost použít.
Vojta