[Fanda] Jaws a tapinradio

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Úterý Říjen 19 10:17:03 CEST 2010

1. Nečte výstrahy, které vyběhnou a nápovědu.
2. V nabídce soubor/nastavení/nastavení usínání TR nečte při nastavování
postníky hodinyminuty a sekundy. Jedu-li v posuvníku hodiny šipkou dolů a
nebo nahoru nečte aktuální číslo na které jsem se dostal. Stejný problém je
v souboru alarmtr.exe. V přidat do oblíbených nečte pole mimo název stanice
přesně řečeno nečte názvy těchto polí. Podobně se chová  vyvoláte-li
soubor/nápověda/navrhnout novou stanici a při nahlášení nefunkční stanice.

Pokud jsem na něco zapoměl tak mne jistě další uživatelé doplní.
Honza Danko

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Michal Jungmann
Odesláno: 19. října 2010 9:30
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Jaws a tapinradio

Dobré odpoledne,

můžete prosím někdo konkretizovat, jaká místa v prostředí programu
Tapinradio JAWS nedostatečně ozvučuje? Po deseti minutách usilovného
hledání jsem narazil pouze na dva seznamy se zaškrtávacími políčky,
kde není čteno zaškrtnuto/nezaškrtnuto, jinak mi JAWS četl naprosto
všechno...

Hezký den.

Michal Jungmann