[Fanda] Jaws a tapinradio

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Úterý Říjen 19 09:50:50 CEST 2010

Dobrý den,

Já bych ještě doplnil, velmi nedobře jsou ozvučena editační pole, do kterých
je v aplikaci "TR" možno psát: Alespoň u mě ve verzi "Jaws 9.0" odečítač
nečte v polích mezery, nefungují příliš ani základní čtecí pokyny, při
příkazech slovo vpřed, slovo vzad, tedy přečtení slov, Jaws mlčí. Pokud taky
třeba označuji text, např. "shift +end, shift home, shift +šipky", v lepším
případě se ozve pouze "Označeno" nebo nic. Výstrahovové dialogy, to už bylo
zmíněno, Jaws nečte vůbec. Dále je trochu problém s ozvučením menu, při
listování v něm se při prvním pohybu šipky dolů zpravidla neozve nic, až
další stisk šipky přečte položku.

Tolik moje postřehy ke vstahu Jawsu a aplikace "TR". Děkuji,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Štefan Kiss
Odesláno: 19. října 2010 9:36
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Jaws a tapinradio

  Dobrý deň,

  problém je najme s dialogovými messageboxami, ktoré program vyhodí vo
chvíli, keď sa na niečo pýta. Príkladom je otázka, či má byť stiahnutá nová
verzia programu alebo databázy staníc. Vtedy sa objaví len okno s tlačidlami

ano ne a len si domýšľame, že po spustení chce program niečo aktualizovať.
Ťažšie si však domyslieť obsah, ak takéto okno vyskočí počas behu programu
napríklad v prípade nejakého zlyhania pripojenia a podobne. Teda najlepšie
asi vziať staršiu verziu programu a pozrieť si proces aktualizácie.

   S pozdravom

      Štefan Kiss