[Fanda] Jaws a tapinradio

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Říjen 19 09:36:18 CEST 2010

  Dobrý deň,

  problém je najme s dialogovými messageboxami, ktoré program vyhodí vo
chvíli, keď sa na niečo pýta. Príkladom je otázka, či má byť stiahnutá nová
verzia programu alebo databázy staníc. Vtedy sa objaví len okno s tlačidlami
ano ne a len si domýšľame, že po spustení chce program niečo aktualizovať.
Ťažšie si však domyslieť obsah, ak takéto okno vyskočí počas behu programu
napríklad v prípade nejakého zlyhania pripojenia a podobne. Teda najlepšie
asi vziať staršiu verziu programu a pozrieť si proces aktualizácie.

   S pozdravom

      Štefan Kiss
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, October 19, 2010 9:30 AM
Subject: Re: [Fanda] Jaws a tapinradio

Dobré odpoledne,

můžete prosím někdo konkretizovat, jaká místa v prostředí programu
Tapinradio JAWS nedostatečně ozvučuje? Po deseti minutách usilovného
hledání jsem narazil pouze na dva seznamy se zaškrtávacími políčky,
kde není čteno zaškrtnuto/nezaškrtnuto, jinak mi JAWS četl naprosto
všechno...

Hezký den.

Michal Jungmann