[Fanda] WinTalker Voice na 64 bitoch

Pondělí Říjen 18 20:00:52 CEST 2010

> je pravda, že WTVoice nefunguje na 64-bitových Windows?

Je a není -- záleží jak na verzi WinTalker Voice, tak na verzi
aplikace, která jej používá. Aktuální 32bitová verze WTV (1.6.3.1)
například s JAWSem 11 opravdu nefunguje zcela korektně, nová 64bitová
verze (2.0.něco) naopak s JAWSem 10 funguje zřejmě bez problémů, ale
pro změnu ji nelze použít s JAWSem 11, který paradoxně podporuje pouze
32bitové SAPI5 syntezátory... Novou 32bitovou verzi jsem nezkoušel,
ani SAPI4 rozhraní.

Hezký den.

Michal Jungmann