[Fanda] Jaws a tapinradio

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pondělí Říjen 18 18:54:05 CEST 2010

Zdravím,
Ohľadne TR a Jawsu, jedná sa asi o nejaký zvláštny mód zobrazovania -
Jaws proste nie je schopný detekovať obrazovku. Tento problém majú aspoň
pokiaľ viem všetky programy založené na QT. Že by DirectDraw? Toto by
som bol rád, keby niekto objasnil, prečo Jaws nie je schopný detekovať
čo vypisujú na obrazovku programy tohto typu. Myslím z technického
hľadiska. Prečo to Jaws nevidí keď si čosi zamontuje priamo do video
ovládačov?