[Fanda] problém s přehrávačem samsa clip+ 8 gb

Jiří Řežábek jrezabek na seznam.cz
Pondělí Říjen 18 15:53:20 CEST 2010

Zdravím
Samotný software kartu 16 gb vydět bude, ale při pojení k pc se přehrávač
přepne do orig. software samsa, který podporuje karty do kapacity 8 gb,
takže počítač kartu prostě nerozpozná.
V originálním softu samsa jsou 2 možnosti připojení přez usb, vyzkoušejte
obě 2, jestli se karta v jednom z nich nenačte.

----- Original Message -----
From: "David Novák" <dav1nov1 na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, October 18, 2010 2:12 PM
Subject: [Fanda] problém s přehrávačem samsa clip+ 8 gb

Dobrýden na konferenci.
Mám tu následující problém. kamarád si koupil ozvučený mp3 přehrávač samsa
clip+ s rockboxem. a má tu následující problém. když připojí mp3 přehrávač k
počítači tak ho systém s kartou 16 gb nevidí a když ten mp3 přehrávač
připojí k počítači bez karty tak ten mp3 přehrávač systém vidí. skoušeli
jsme tu kartu dát do mého mp3 přehrávače o kapacitě 4 gb taky je to samsa
clip+ i s rockboxem a můj mp3 přehrávač tu kartu o kapacitě 16 gb systém na
čte. prosim včem může být problém. že 8 gb mp3 přehrávač tu kartu v systému
nevidí a přesto rockbox tu kartu vidí. skoušel jsem do toho přehrávače o
kapacitě 8gb dát mojí kartu o kapacitě 8gb a taky tu kartu ten mp3 přehrávač
o kapacitě 8 gb systém v počítači nevidí. v počítači mám windows xp profi.
moc prosim včem může být problém. doufám že jsem to napsal dost s
rozumitelně. moc díky za odpovědi.
David Novák