[Fanda] problém snotebookem

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Říjen 18 15:18:07 CEST 2010

Zdravím,

Zkuste jej obnovit do dne jež předcházel události.
Mohlo by to pomoct.V případě, že to nepomůže tak se obraťte na doddavatele
nebo autorizovaný servis.

Honza
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele estrella
Odesláno: 18. října 2010 14:40
Komu: fanda
Předmět: [Fanda] problém snotebookem

  Vážení fandové, obracím se na vás se zajímavým problémem. prostě včera
jsem dělala na mém notebooku a stalo se mi, že se mi z ničeho nic
seknul, pak po problémech najel, ale nemůžu se dostat do složky počítač,
přitom vir ani nic jiného nemam, za rady díky: Petra Lásková