[Fanda] problém s přehrávačem samsa clip+ 8 gb

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Pondělí Říjen 18 14:12:03 CEST 2010

Dobrýden na konferenci.
Mám tu následující problém. kamarád si koupil ozvučený mp3 přehrávač samsa clip+ s rockboxem. a má tu následující problém. když připojí mp3 přehrávač k počítači tak ho systém s kartou 16 gb nevidí a když ten mp3 přehrávač připojí k počítači bez karty tak ten mp3 přehrávač systém vidí. skoušeli jsme tu kartu dát do mého mp3 přehrávače o kapacitě 4 gb taky je to samsa clip+ i s rockboxem a můj mp3 přehrávač tu kartu o kapacitě 16 gb systém na čte. prosim včem může být problém. že 8 gb mp3 přehrávač tu kartu v systému nevidí a přesto rockbox tu kartu vidí. skoušel jsem do toho přehrávače o kapacitě 8gb dát mojí kartu o kapacitě 8gb a taky tu kartu ten mp3 přehrávač o kapacitě 8 gb systém v počítači nevidí. v počítači mám windows xp profi. moc prosim včem může být problém. doufám že jsem to napsal dost s rozumitelně. moc díky za odpovědi.
David Novák