[Fanda] Americky proxy server

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Říjen 18 00:08:14 CEST 2010

Zdravím,

Mám velice ztručný dotaz. Mnoho rádií v USA z důvodu vyšších poplatků od pijavic vydávající se za ochránce autorských práv přestalo streamovat za hranice USA. Nádherná idea, na počátku, kdy měl Internet spojovat svět ho podobní šmejdi svou nenažraností rozdělují, ale o to teď nejde. Potřebuji se dozvědět, máte někdo zkušenost s nějakým zpolehlivým americkým proxy serverem, na který bych se mohl připojit a dostat se tak k oněm rádiím? Nemíním server zatěžovat dlouhými poslechy apod., spíše mě jde o to dostat se ke streamům zachycení přes Winpcap na síťovce, prostě stream vysniffovat tím, že ho krátce spustím. Jediné kritérium kromě spolehlivosti potřebuji, aby byl na území USA. Víte prosím někdo o něčem takovém?

mnohokrát děkuji
S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support
Based in the Czech Republic