[Fanda] Jaws a tapinradio

Neděle Říjen 17 01:46:20 CEST 2010

Zdravím,
ja mám obavu, že tu by skript nepomohol, ak Jaws nečíta jaws kurzorom
obrazovku, tak to možno nejde riešiť skriptom, ale treba to riešiť na hlbšej
úrovni, kiež by som sa mýlil. Stiahol som si práve beta verziu 12 a to isté.
Ale viete, čím ma nahnevali maximálne? že stále nieje opravený problém
padania firefoxu verzus flash. A kedy to už pán Jungmann reportoval... Tak
možno v nejakej verzií s poradovým číslom 15 sa aj dočkáme nápravy?
Mám nápad. Poďme všetci angličtiny znalí, ale maximálne slušne do beta
report form verzie 12 napísať o nefunkčnosti flash videí s Jawsom a tiež
nech sa pozrú na Vítkovu aplykáciu, možno ich to nadchne a urobia stým
niečo.
Link kam presne písať sem úmyselne nedám, aby písali naozaj len inteligentní
jazykovo znalí jedinci, nech si neurobíme medzinárodnú hanbu (ostudu).
s pozdravom peťo
 Original Message -----
From: "Jan Danko" <honzadanko na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, October 16, 2010 9:02 PM
Subject: Re: [Fanda] Jaws a tapinradio

Zdravím,

Problém je v tom, že se zatím nenašel nikdo kdo by uměl napsat patřičný
skrypt jenž by zpřístupnil uživatelům Jawsu i ty věci, které Jaws nečte.

PPokoušel jsem se najít takového člověka jak zde na Fandovi tak na
konferenci Jaws leč nikdo se neozval. Proto jsem v této věci kontaktoval
českou technickou podporu odečítače Jaws firmu GGalop sro.  Nyní nezbývá nic
jiného než čekat na jejih stanovisko.

Připomínám to, že existují detekční soubory pro tuto aplikaci určené
uživatelům produktů od Dolphinu skript pro Window eyes. Na
doozvučeníWinmonitoru usilovně pracuje paní/slečna Gogoláková ve spoluprácis
firmou Ace Design sro.

Nejlépe spolu fungují Tr a nuda.

Pěkný zbytek víkendu
Honza