[Fanda] stahování mailů do mobilu

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Sobota Říjen 16 18:24:55 CEST 2010

Tak něco jsem pozkoušel a přišel jsem na to.
V gmailu nejsou složky ale štítky. No a nastavíte si třeba filtr, aby
všechny zprávy o děkoho kdo má v adrese facebook (můžete zadat určitě i
nějaké regulární výrazy a tak) dostávali štítek facebook.
Tím se vám vytvoří nová složka. Základní štítky jsou cestovní, osobní a
pracovní.
To ale nezabraňuje tomu, aby se vám ta zpráva objevila jednak v inboxu a
jednak pod štítkem. Pokud chcete mít ty zprávy jenom pod šítkem (takové
jakože přesunutí do složky), tak u toho filtru ještě zaškrtněte
přeskočit doručenou poštu.
Tohle funguje s protokolem imap, s pop by to asi tak úplně nefungovalo a
ztratíte možnost mazat zprávy ze serveru a tak, což je pro synchronizaci
mezi více klienty (mobil, počítač) dost potřeba.
Vojta