[Fanda] Jaws a tapinradio

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Sobota Říjen 16 12:42:09 CEST 2010

Zdravím na fandovi a předem se omlouvám, jestli náhodou nechápu jen já co
všichni ano. Ale. Ve vstahu k Tapinradiu a Jawsu zde bylo řečeno, že leccos
nečte. Konkrétně ty hlášky s výstrahou a uživatel neví, ani čeho se ta
výstraha týká. Neumím jistě všechno s Jawsem, ale osvědčilo se mi, že co se
samo nepřečte, to přečtu přes Jaws kurzor. Ale tady ne. Jestliže pro jiné
odečítače se kolem té výstrahy zobrazí i to čeho se týká, pak bych docela
rád věděl, proč na to nereaguje Jaws-kurzor. Nebo je omyl, že odečítač nemá
vliv na chod programu? Je chyba když si myslím, že spuštěný program je
vždycky stejný, jen každý odečítač jej, z nějakých důvodů, čte jinak? Díky
za odpověď. A Blažek.