[Fanda] RSS na estrankach pcklavesnici

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Říjen 16 12:05:35 CEST 2010

Ahoj,
ještě něco k tématu RSS - zviditelním se :) úsměv ... když dovolíte.
Na mých stránkách www.pcklavesnici.estranky.cz se objevila možnost
sledovat je pomocí RSS kanálů a nebo pomocí WebSlice - dá do
Oblíbených zdroj informací o nových příspěvcích (tohle se mně
samotnému nějak nezadařilo v IE 8, ale je to tam - třeba to Vám bude
fungovat lépe - díky za případnou reakci). Tak si mě kdyžtak - máte-li
zájem - přidejte do RSS kanálů.
Pro další uživatele - estranky procházejí výraznou změnou - převádějí
se postupně (ty stávající) do nového redakčního systému - chce se mi
říci konečně, hurá a zaplaťpánbůh a taky díky!!!! Nově založené
stránky mají už myslím automaticky nové prostředí. Za placené nedáte
více než 400 Kč za rok, pokud nechcete vlastní doménu, e-mail či
byznys program. Máte k dispozhici dostatek prostoru na stránky i
fotogalerie. Dále například možnost mít stránky ve více jazykových
mutacích.
Mám kamaráda - maséra, který - pravda trochu na obrazovku vidí - si
dělá estránky s NVDA a docela mu to vyhovuje. Tak případně zkuste.

Díky za návštěvu. Miloš