[Fanda] ukládání příloh na seznamu

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pátek Říjen 15 10:33:55 CEST 2010

No a nešlo by to přeposlat, to by se přímo na seznamu zvládlo, tak aď to
přepošle třeba na tvojí adresu, pak to na seznamu pořádně vymaže a pak jí to
pošleš zase ty a mělo by to bejt v pořádku.
Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <honzadanko na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, October 15, 2010 10:30 AM
Subject: [Fanda] ukládání příloh na seznamu

Dobrý den,

Kamarádka má mailový účet na seznamu a stala se jí tato věc.

Zasekla se mi doručenápošta a na serveru zůstalo asi 20 mailů, tedy na
seznamu, které neumím přes web vůbec uložit, tam si je lze jen prohlédnout a
to je problém, já tam mám nějaké přílohy a ty potřebuju moc a moc. Je to
náročné, pak už mi outlockem chodí další pošta normálně, ale nedostahuje se,
je to pomalé díky tomu co tam zbývá.

Nevíte jakým fíglem by se to dalo vyřešit?

Díky
Honza

---
avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 101015-0, 15.10.2010
Testovano: 15.10.2010 10:30:45
avast! (c) copyright 1988-2010 AVAST Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 101015-0, 15.10.2010
Testovano: 15.10.2010 10:33:57
avast! (c) copyright 1988-2010 AVAST Software.