[Fanda] problémy po aktualizaci z IE a mozilou

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Pátek Říjen 15 00:16:19 CEST 2010

Aha! Tak to se stalo nedávno i mně. A sice, že se mi v Exploreru 8, namísto
původní výchozí stránky, namontovalo cosi jiného. Jen jsem si nevšiml, kdy k
tomu přesně došlo. Jiné problémy mi to ale nenadělalo.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678, 608262594
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Lenka Kroniková" <lenka.kronikova na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, October 13, 2010 9:20 PM
Subject: [Fanda] problémy po aktualizaci z IE a mozilou

Od: "Lenka Kroniková" <lenka.kronikova na centrum.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Předmět: Posílám email za kamarádku
Datum: 12. října 2010 22:46

Zdravím do konference,
moje kamarádka začala mít skoro před týdenm problémy z Internetem. Stalo se
to po té, co jí počítač nabídl důležité aktualizace, ty se nainstalovaly,
počítač se vypnul, ale když ho znovu pustila, tak zjistila, že při spuštění
prohlížeče Internet explorer,i mozily firefox, jí nebyla nabídnuta, jako
domovská stránka google, ale úplně nějaká jiná anglická. Po té zjistila
taky, když obaprohlížeče zavřela, vyskočila hláška o chybách. Byló tam též
ukončit program, že Mozila nebo Ie neodpovídá. Když jí někdo pošle emailem
odkaz, ten se jako by spustí, ale hlasový výstup se sekne. Kamarádka používá
verzy 2 0 14 a když spustí na pomoc Nvda, tak se sekne a nebo Při zavření
stránky nebo Internetu vyjede hláška o chybách, když však stpustí stránku z
prohlížeče, tak jí stahovat a spouštět sice odkazy jde, ale při zavření
prohlížče vyjede chybová hláška. Zkusila také otestovat počítač, jestli nemá
viry, ale test je neprokázal.
Můžete prosím poradit, čím to může být.
Maily jdou stahovat bez potíží, tudíž si myslím, že chybou modenu to není.
Děkuji za rady
Lenka

--
Jsem chráněn bezplatným SPAMfighter pro soukromé uživatele.
Až doposud mě ušetřil příjmu 558 spam-emailů.